Pönttöjä tarvitaan kohta.
Komee lumikökkö pöntön katolla :)
Puhdistamatta on vielä täälläkin ;D
Puhdistamatta ovat meilläkin...
Kiitos kommentistasi!
TÄSTÄ ETUSIVULLE!
Mäntylänmäkeen pääset TÄSTÄ
(Tauolla)
Tule mukaan Facabookin valokuva ryhmääni:
https://www.facebook.com/groups/832818963509452/
Pönttöjä tarvitaan kohta.
VastaaPoistaKomee lumikökkö pöntön katolla :)
VastaaPoistaPuhdistamatta on vielä täälläkin ;D
VastaaPoistaPuhdistamatta ovat meilläkin...
VastaaPoista