Hulkkia sana on linkki josta pääsee tutustumaan wikipediasta Hulkin historiaan jos joku ei satu tietämään :)
Tai jos tarkkana ollaan kaksihan noita on, toinen nojailee rakennuksen päätyyn :)
Heh, kyllähän sitä voi säikähtääkin, kun se niin yllättäen tupsahtaa, samoin kuin joskus talvella kun puhutaan omituisesta valoilmiöstä... :)
törmäsit varmaan meidän ihan kotokutoiseen Hulkkiimme eli kehonrakentaja Utti "Hulkki" Hietalaan;)
No niinpä niin, sieltähän se näyttää kuikuilevan.
Aika pelottavia!
Minä olin vahingossa "hulkki" miehelleni, kun tulin yllättäen autotallin oven takaa. Putosi kastelukannu kädestä :-DHieno kuva!
Nyt tuli toinenkin vahinko :-o Poistin sen ensimmäisen kommentin, jonka olit poistanut, mutta nyt ne häipyivät molemmat. Kommenttisi oli niin hyvä ja mieleinen, että voisitko kirjoittaa sen uudestaan. eikä siinä ensimmäisessä mitään vikaa ollut :-)
Kiitoksia kommenteista, valitettavasti en ole kevätkiireiltä juurikaan ennättänyt vastailemaan!
Kiitos kommentistasi!
TÄSTÄ ETUSIVULLE!
Mäntylänmäkeen pääset TÄSTÄ
(Tauolla)
Tule mukaan Facabookin valokuva ryhmääni:
https://www.facebook.com/groups/832818963509452/
Hulkkia sana on linkki josta pääsee tutustumaan wikipediasta Hulkin historiaan jos joku ei satu tietämään :)
VastaaPoistaTai jos tarkkana ollaan kaksihan noita on, toinen nojailee rakennuksen päätyyn :)
PoistaHeh, kyllähän sitä voi säikähtääkin, kun se niin yllättäen tupsahtaa, samoin kuin joskus talvella kun puhutaan omituisesta valoilmiöstä... :)
VastaaPoistatörmäsit varmaan meidän ihan kotokutoiseen Hulkkiimme eli kehonrakentaja Utti "Hulkki" Hietalaan;)
VastaaPoistaNo niinpä niin, sieltähän se näyttää kuikuilevan.
VastaaPoistaAika pelottavia!
VastaaPoistaMinä olin vahingossa "hulkki" miehelleni, kun tulin yllättäen autotallin oven takaa. Putosi kastelukannu kädestä :-D
VastaaPoistaHieno kuva!
Nyt tuli toinenkin vahinko :-o Poistin sen ensimmäisen kommentin, jonka olit poistanut, mutta nyt ne häipyivät molemmat. Kommenttisi oli niin hyvä ja mieleinen, että voisitko kirjoittaa sen uudestaan. eikä siinä ensimmäisessä mitään vikaa ollut :-)
VastaaPoistaKiitoksia kommenteista, valitettavasti en ole kevätkiireiltä juurikaan ennättänyt vastailemaan!
VastaaPoista